pühapäev, 24. jaanuar 2016

Teine nädal - raskused mida ületada.

Uskumatu, täna ongi juba pühapäev. Teine nädal võistluse algusest juba möödas.
Aeg läheb liiga kiirelt ja nüüd on viimane aeg täiskäik pingutustele peale panna ,et saaksin ka ise enda üle uhke olla!

Sellel nädalal mõistsin ma kui aske on ikka oma toitumis harjumustest välja tulla. Teise nädala alguses hakkas mind tohutult pingutama magusaisu. Olen aus ja see nädal olen üsna lohakas olnud nii söögis kui treeningus. Mitte ,et laiskus oleks pannud pidurid mu treeningule peale vaid pigem lapsed.

Pühapäeva õhtul otsustasime jätta Kaspari kaheks päevaks koju, mitte haiguse tõttu vaid võtsime vaba esmaspäeva ,et koos perega kelgutama minna. Õhtu oli tohutult tore ja mäepeal sai omamoodi treening peetud. Annab 14 kg last mäest ülesse tirida kelguga.
Teisipäeval oli lastel arstiaeg ning Kaspar sai kaks vaksiini, see vist lõigi rivist välja ja haige laps

Teisipäev oli minu jaoks eriti rõõmus ja ületatav, täna on pühapäev aga mu jalad ikka veel valutavad! :D
Teisipäeval sain siis kokku Riinaga, Riina on umbes aastaaega end treeninud, läbinud koolitused/kursused ning tal on lühikese ajaga väga head teadmised fitnessist. Ta on osalenud võistlustes ja saanud ka auhindu. Kiitmast ma teda ei väsi! Milline naine !
Igaljuhul koostas Riina mulle kava jõusaalis mida teha, esimene kord me siis kohandasime seda minu järgi rohkem ja trenn oli mega, jõusaalis sai veedetud kaks pooltundi ja ma pean endale vist veel sisestama rohkem ,et rasva põletada pean tõsiselt võtma kätte jooksmise - mis mulle absoluutselt peale ei lähe kuid kolmanda nädala sihtpunk JOOKSMINE - vaatame kuidas mul läheb!


Üldiselt olen ma jõusaalist vaimustuses korra veel kokkusaama Riinaga kuna tegime läbi vaid niiöelda jalapäeva , vaja oleks vaadata üle ka ülakehapäev siis saaksin juba esialgu iseseisvamalt käia ning kui Kaspar on lasteaias siis on Sandra kõrvalt natukene lihtsam ehk kuna siis on vaja ühele lapsele hoidjat kuigi temaga on asi keerukam sest preili on meil rinnapiimal. :)

Sellel nädalal sai kahjuks vaid üksikumad korrad klubis käidud nii treeningul kui ka viagymi peal.
Kuidagi kurb nädal on seljataga olnud kuid uuel nädalal võtan tõsiselt ennest kätte teen päeva kava. Tuleks alustada ka spordihallis käimist - jooksmine jooksmine jooksmine!

Kaalule astudes oli see nädal vaid 1 kg kadunud - parem kui mitte midagi!
Tuleb hoida pea püsti siht silme ees ja veel veel tublim olla.

Ootan suurema huviga oma uue nädala saavutusi ja pingutusi! Laps lasteaeda ja whoopwhoop - lihased vihased tihased trenni! :)

Üks harjumustest välja tulev samm - TUME eriti tume šokolaad. Uskumatu kuidas üks asi võib hea olla kui mitte midagi muud ei ole. :D

Ootan oma uut nädalat väga ja vaatame millega üllatab mind uus nädal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar